Realizarea documentaţiei necesare pentru respectarea legislaţiei
în vigoare în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
Această documentaţie cuprinde:
- Regulamentul de Ordine Interioară
- Fişa postului
- Instrucţiuni specifice de securitate, sănătate şi protecţia muncii pentru fiecare loc de muncă
- Evidenţa zonelor cu risc ridicat
- Întocmirea planului de acţiune în caz de pericol grav şi iminent (acolo unde este cazul)
- Fişele individuale de instructaj pentru sănătatea, securitatea şi protecţia muncii
- Stabilirea zonelor ce necesită semnalizare de securitate şi sănătate în muncă, stabilirea tipului de semnalizare necesar şi amplasarea conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 971/2006 privind cerinţele minime pentru semnalizarea de securitate şi/sau sănătate la locul de muncă
- Elaborarea deciziilor interne de organizare a activităţii de securitate şi sănătate în muncă impuse de lege